Paranna IT-tukipalveluasi

Miten voit suojata työntekijöiden tuottavuuden esimerkiksi rikkoutuneen akun tai pudonneen kiintolevyn aiheuttamilta ongelmilta, pitää budjetin hallinnassa ja keskittyä digitalisaatioon? Miten voit varmistaa kattavuuden kaikkialla maailmassa? Miten voit valvoa laitteidesi tilaa tekoälyn avulla? Sinulla on luultavasti monia tämänkaltaisia kysymyksiä. Tämä ratkaisu kattaa kaiken.

Anna Premier Support Plusin kantaa vastuu

  • Huolehdimme raskaista taakoista IT-tiimien paineen lievittämiseksi. Annamme sinulle aikaa kehittyä ottamalla vastuullemme rikkinäisten ja korjaamista tarvitsevien laitteiden käsittelyn.
  • Premier Support Plus tekee käyttökokemuksesta sujuvamman tarjoamalla suoran yhteyden Lenovon tukiteknikoihin ja lisäämällä yrityksen IT-toimintojen resilienssia ja kapasiteettia Käyttäjät ja tiimit voivat palata nopeasti taas töihin, mikä vapauttaa luovuutta liiketoiminnan edistämiseen.

Premier Support Plus lyhyesti

Premier Support Plus tarjoaa sujuvaa, luotettavaa ja toistettavaa IT-tukea, joka toimii joka kerta. Tämä lyhentää käyttökatkoksia ja maksimoi loppukäyttäjän mahdollisuudet käyttää tuotetta.

OminaisuudetVarastotuki, perustasoTuki paikan päällä, perustasoPremier SupportPremier Support Plus
Rikkinäisten laitteiden kunnostaminen/korjaaminen
Kattava tekninen tuki vuorokauden ympäri
Laaja valikoima laitteita ja alkuperäisvarusteita
Valmistajan ohjelmistotuki
Erityinen yhteyshenkilö, joka helpottaa tapausten käsittelyä
Täydellinen tapausten hallinta
Tekniset asiakkuuspäälliköt eskalointia varten
Huollon ja osien priorisointi paikan päällä seuraavana työpäivänä
Saatavilla vakioraportointi (palvelutaso, toistot, takuulla/ilman takuuta jne.)
Lenovo Service Connect kalustonhallintaan, tuotetukeen ja huoltopyyntöjen (tai pyyntöjen) seurantaan
Premium-tuotetunnistevaihtoehdot varastonhallintaan ja yhteyskeskustietoja varten
Ennakoiva ongelmien tunnistaminen, tapausten käynnistäminen ja ilmoitukset
Services Engagement Manager (SEM) ennakoivaan omaisuuserien raportointiin ja suhteiden hallintaan
Accidental Damage Protection (ADP) kattaa onnettomuudet järjestelmätakuun päätyttyä
Säilytä laitteen kiintolevy (Keep Your Drive (KYD))
Sealed Battery Coverage (SBTY) jopa kolmeksi vuodeksi
International Service Entitlement (ISE) laajentaa ADP-, KYD- ja SBTY-kattavuuden kansainvälisiin mittoihin
Kattaa yritysasiakkaille myytävät kuluttajatuotteet

Premier Support Plus yksityiskohtaisesti

Ennakoivien ja ehkäisevien toimintojen yhdistäminen muihin suojauspalveluihin tarjoaa erinomaisen tukikokemuksen.

Auta IT-osastoa pysymään askeleen ongelmien edellä, suojaamaan yrityksen tuottavuutta ja edistämään myönteisiä työntekijäkokemuksia nopealla ongelmanratkaisulla sekä vuorokauden ympäri saavutettavissa olevilla tukiteknikoilla.

international upgrade

Premier Support:

VIP-kattavuus sekä IT-henkilöstölle että loppukäyttäjille. Tuottavuus lisääntyy, kun käytettävissä on todella taitavia vianmäärittäjiä. Tuki palvelee kellon ympäri, ja tarjolla on priorisoitu pääsy NBD-tuen ja paikan päällä suoriettavien korjausten pariin.

laptops

Services Engagement Manager (SEM)4:

Nimetty, maailmanlaajuinen Lenovo-tukiasiantuntija ja asiakkaan puolestapuhuja. Nämä henkilöt ovat ainoita, joihin on otettava yhteyttä palvelutoimituksiin, eskalointiin ja resurssien suorituskykyraportointiin liittyvissä ongelmissa organisaatiossasi.

warranty

Ennakoiva tuki:

Lenovo Device Intelligencen ylläpitämät tekoälyyn perustuvat tiedot antavat ennakoivia varoituksia, jotka mahdollistavat ongelmien ehkäisemisen käyttökatkosten välttämiseksi ja tuottavuuden varmistamiseksi.

accident protection

Accidental Damage Protection (ADP)2:

Kaatuneesta kahvikupista virtapiikkeihin: ADP säästää tyypillisesti 28-75 %* verrattuna korjaus- tai järjestelmänvaihtokustannuksiin.

international upgrade

International Services Entitlement (ISE):

Matkustatko maailmanlaajuisesti liikeasioissa? Älä huoli. ISE laajentaa ADP-, KYD- ja SBTY-kattavuuden kansainvälisiin mittoihin.

laptops

Keep your Drive (KYD)2:

Säilytä laitteet ja poista liiketoimintatiedot omilla ehdoillasi, paranna tietosuojaa, varmista tietojen eheys ja varmista tallennusvaatimusten noudattaminen.

battery

Sealed Battery -kattavuus (SBTY):

Lenovon sertifioimat tekniikat varmistavat, että akut vaihdetaan tarvittaessa tehokkaasti, mikä minimoi käyttökatkokset ja edistää yrityksen resilienssia.

accident protection

Kuluttajatuotekattavuus:

jos kuluttajalaite sopii parhaiten tarpeisiisi, se ei ole ongelma. Sinun ei tarvitse luopua Premier Support Plus -ohjelmasta, vaan saat täsmälleen saman VIP-tuen.

Miten päivitän tietokoneeni parhaiten sen perustakuun (aloituskohta) pohjalta?

Aloituskohta

Hyvä

Parempi

Paras

1 vuoden huoltopistetakuu

3 vuoden huoltopistetakuu

3 vuoden paikan päällä -takuu

3 vuoden Premier Support

3 vuoden huoltopistetakuu

3 vuoden paikan päällä -takuu

3 vuoden sinetöity akku

3 vuoden Premier Support

3 vuoden paikan päällä -takuu

3 vuoden Premier Support

3 vuoden sinetöity akku

Lisä 3 vuoden PS-takuuseen, 3 vuoden ADP One Protection -tapaturmasuoja

1 vuoden Premier Support

3 vuoden Premier Support

3 vuoden sinetöity akku

3 vuoden Premier Support Plus

3 vuoden Premier Support

3 vuoden sinetöity akku

3 vuoden ADP One Protection -tapaturmasuoja

3 vuoden Premier Support Plus

Jos olet päättänyt hankkia tietokoneellesi Sealed Battery-, ADP- tai Keep Your Drive -takuun ja haluat sen olevan voimassa maailmanlaajuisesti!

-Lisäpalvelu "3Y International Services Entitlement" vaaditaan, jotta jokin ADP-, KYD- ja SBTY-palveluista on voimassa maan rajojen ulkopuolella (perustakuu on edelleen maailmanlaajuinen).