Miten voit suojata työntekijöiden tuottavuuden esimerkiksi rikkoutuneen akun tai pudonneen kiintolevyn aiheuttamilta ongelmilta, pitää budjetin hallinnassa ja keskittyä digitalisaatioon? Miten voit varmistaa kattavuuden kaikkialla maailmassa? Miten voit valvoa laitteidesi tilaa tekoälyn avulla? Sinulla on luultavasti monia tämänkaltaisia kysymyksiä. Tämä ratkaisu kattaa kaiken.
Premier Support Plus tarjoaa sujuvaa, luotettavaa ja toistettavaa IT-tukea, joka toimii joka kerta. Tämä lyhentää käyttökatkoksia ja maksimoi loppukäyttäjän mahdollisuudet käyttää tuotetta.
Ominaisuudet | Varastotuki, perustaso | Tuki paikan päällä, perustaso | Premier Support | Premier Support Plus |
---|---|---|---|---|
Rikkinäisten laitteiden kunnostaminen/korjaaminen | ||||
Kattava tekninen tuki vuorokauden ympäri | ||||
Laaja valikoima laitteita ja alkuperäisvarusteita Valmistajan ohjelmistotuki | ||||
Erityinen yhteyshenkilö, joka helpottaa tapausten käsittelyä Täydellinen tapausten hallinta | ||||
Tekniset asiakkuuspäälliköt eskalointia varten | ||||
Huollon ja osien priorisointi paikan päällä seuraavana työpäivänä | ||||
Saatavilla vakioraportointi (palvelutaso, toistot, takuulla/ilman takuuta jne.) | ||||
Lenovo Service Connect kalustonhallintaan, tuotetukeen ja huoltopyyntöjen (tai pyyntöjen) seurantaan | ||||
Premium-tuotetunnistevaihtoehdot varastonhallintaan ja yhteyskeskustietoja varten | ||||
Ennakoiva ongelmien tunnistaminen, tapausten käynnistäminen ja ilmoitukset | ||||
Services Engagement Manager (SEM) ennakoivaan omaisuuserien raportointiin ja suhteiden hallintaan | ||||
Accidental Damage Protection (ADP) kattaa onnettomuudet järjestelmätakuun päätyttyä | ||||
Säilytä laitteen kiintolevy (Keep Your Drive (KYD)) | ||||
Sealed Battery Coverage (SBTY) jopa kolmeksi vuodeksi | ||||
International Service Entitlement (ISE) laajentaa ADP-, KYD- ja SBTY-kattavuuden kansainvälisiin mittoihin | ||||
Kattaa yritysasiakkaille myytävät kuluttajatuotteet |
Ennakoivien ja ehkäisevien toimintojen yhdistäminen muihin suojauspalveluihin tarjoaa erinomaisen tukikokemuksen.
Auta IT-osastoa pysymään askeleen ongelmien edellä, suojaamaan yrityksen tuottavuutta ja edistämään myönteisiä työntekijäkokemuksia nopealla ongelmanratkaisulla sekä vuorokauden ympäri saavutettavissa olevilla tukiteknikoilla.
VIP-kattavuus sekä IT-henkilöstölle että loppukäyttäjille. Tuottavuus lisääntyy, kun käytettävissä on todella taitavia vianmäärittäjiä. Tuki palvelee kellon ympäri, ja tarjolla on priorisoitu pääsy NBD-tuen ja paikan päällä suoriettavien korjausten pariin.
Nimetty, maailmanlaajuinen Lenovo-tukiasiantuntija ja asiakkaan puolestapuhuja. Nämä henkilöt ovat ainoita, joihin on otettava yhteyttä palvelutoimituksiin, eskalointiin ja resurssien suorituskykyraportointiin liittyvissä ongelmissa organisaatiossasi.
Lenovo Device Intelligencen ylläpitämät tekoälyyn perustuvat tiedot antavat ennakoivia varoituksia, jotka mahdollistavat ongelmien ehkäisemisen käyttökatkosten välttämiseksi ja tuottavuuden varmistamiseksi.
Kaatuneesta kahvikupista virtapiikkeihin: ADP säästää tyypillisesti 28-75 %* verrattuna korjaus- tai järjestelmänvaihtokustannuksiin.
Matkustatko maailmanlaajuisesti liikeasioissa? Älä huoli. ISE laajentaa ADP-, KYD- ja SBTY-kattavuuden kansainvälisiin mittoihin.
Säilytä laitteet ja poista liiketoimintatiedot omilla ehdoillasi, paranna tietosuojaa, varmista tietojen eheys ja varmista tallennusvaatimusten noudattaminen.
Lenovon sertifioimat tekniikat varmistavat, että akut vaihdetaan tarvittaessa tehokkaasti, mikä minimoi käyttökatkokset ja edistää yrityksen resilienssia.
jos kuluttajalaite sopii parhaiten tarpeisiisi, se ei ole ongelma. Sinun ei tarvitse luopua Premier Support Plus -ohjelmasta, vaan saat täsmälleen saman VIP-tuen.
Aloituskohta | Hyvä | Parempi | Paras | |
---|---|---|---|---|
![]() | 1 vuoden huoltopistetakuu | 3 vuoden huoltopistetakuu | 3 vuoden paikan päällä -takuu | 3 vuoden Premier Support |
![]() | 3 vuoden huoltopistetakuu | 3 vuoden paikan päällä -takuu | 3 vuoden sinetöity akku | 3 vuoden Premier Support |
![]() | 3 vuoden paikan päällä -takuu | 3 vuoden Premier Support | 3 vuoden sinetöity akku | Lisä 3 vuoden PS-takuuseen, 3 vuoden ADP One Protection -tapaturmasuoja |
![]() | 1 vuoden Premier Support | 3 vuoden Premier Support | 3 vuoden sinetöity akku | 3 vuoden Premier Support Plus |
![]() | 3 vuoden Premier Support | 3 vuoden sinetöity akku | 3 vuoden ADP One Protection -tapaturmasuoja | 3 vuoden Premier Support Plus |
-Lisäpalvelu "3Y International Services Entitlement" vaaditaan, jotta jokin ADP-, KYD- ja SBTY-palveluista on voimassa maan rajojen ulkopuolella (perustakuu on edelleen maailmanlaajuinen).