Parannamme takuutamme. Jos Dustinilta ostettu tuote on viallinen, ja ilmoitat sitä 14 päivän sisällä laskun päivämäärästä, vaihdamme tuotteesi uuteen. Sen lisäksi sinulla on 60 päivän avoin kauppa, edellyttäen että pakkaus on avaamaton.*
IT-varusteiden ostaminen ei ole sama asia kuin uuden paidan osto. Jos paidassa on reikä, se on helpopo huomatta. Teknisten tuotteiden kohdalla ei ole niin helppoa tietää, missä vika on. Usein tuote itsessään ei ole viallinen, vaan ongelma löytyy ohjelmistosta tai tehdyistä toimista. Jotkut tuotteet toimivat myös huonosti yhdessä. Aivan kuten auton tai jääkaapin korjaamiseen tarvitaan asiantunteva, koulutettu henkilö, myös IT-tuotteiden vianmääritykseen tarvitaan asiantuntija tietämään, tuleeko tuote korjata vai vaihtaa.
Jos otat yhteyttä Dustinin asiakaspalveluun asiana meiltä ostettu tuote, tavoitteenamme on saada asiasi hoidettua mahdollisimman ripeästi. Siksi olemme eliminoineet turhat välikädet ja annamme sinun asioida suoraan valmistajan tuen kanssa. Dustinin asiakaspalvelijat eivät voi olla kaikkien 180 000 myydyn tuotteen asiantuntijoita. Asia on helpompi saada hoidetuksi, kun pääset hoitamaan sitä koulutetun henkilön kanssa. Näin virheet, jotka johtuvat oheislaitteista tai käyttäjän toimista voidaan sulkea pois, etkä myöskän joudu tarpeettomasti lähettämään tuotettasi huoltoon.
Valmistajan tuen käyttäminen jälleenmyyjän tuen sijaan on vakiintunut käytäntö IT-alalla, ja johtuu tuotteiden monimutkaisesta teknologiasta. Se ei eroa siitä, että autosi jälleenmyyjä osoittaa sinulle valtuutetun huollon, jossa voit hoitaa autoosi liittyvät ongelmat. Eri valmistajilla ovat erilaiset takuuehdot, palvelut ja tuki. Voidakseen tarjota asiakkailleen parhaat mahdolliset ehdot, Dustin työskentelee yhdessä valmistajien kanssa ja hyväksyy vain markkinoiden parhaat tuotteet.
Dustinin turvallisten nettiostosten takuun ja valmistajien palveluihin ja tukeen liittyvän takuun lisäksi voit ostaa erilaisia lisäpaketteja valmistajilta. Nämä ovat sovellettavissa palvelutason ja takuuajan erityistarpeisiisi. Dustin tarjoaa myös jopa kolmen vuoden täysvakuutuksen, joka kattaa meiltä ostamasi tuotteet. Se suojaa varusteiden yhtäkkisiä ja odottamattomia vahinkoja vastaan, esimerkiksi tulipalon, varkauden tai vahingon sattuessa. Tuotteesi korjataan tai korvataan uudella, matalalla omavastuulla.
Jos Dustinin asiakaspalvelu ei voi käsitellä reklamaatioasiaasi sinun toivomalla tavalla, voit ottaa yhteyttä meidän kuluttaja-asiamieheemme, joka on olemassa sellaisia tilanteita varten, joissa tunnet asiasi väärinkäsitellyksi tai jokin asia ei toimi niin kuin odotit.
Ota yhteyttä kuluttaja-asiamieheen
Huolto: Kun valtuutettu tekniikko suorittaa lähetetyn tuotteen tarkistuksen ja/tai huollon, tai hoitaa tuotteen huollon paikan päällä asiakkaan luona.
Tuki: Apua netin, sähköpostin tai puhelimen kautta, esimerkiksi kuinka tuote kytketkään tai kuinka etsiä vikaa tuotteesta, jos se ei toimi.
DOA: eli "Dead on Arrival" tarkoittaa, että tuote on käyttökelvoton saapumishetkellä. Valmistajien toimet tällaisessa tilanteessa vaihtelevat, mutta Dustinin tavoite on saada tuote vaihdettua 14 päivän sisällä, ja siksi annamme kaikille tuotteille jo tämän takuun!
Takuu: Vapaaehtoinen sitoumus, joka Ruotsissa useimmiten annetaan valmistajan toimesta. Koskee useimmiten valmistusvirheitä tai virheitä, jotka tulevat esiin tietyn ajan sisällä.
Reklamaatio: Kun asiakas ilmoittaa myyjälle, että ostetussa tuoteessa on jonkinlainen ongelma.