Toimituksiin saattaa tulla viivästyksiä postilakon takia – teemme mahdollisuuksien mukaan yhteistyötä muidenkin toimitusyhtiöiden kanssa. Tilausvahvistuksessa lukee Posti mutta seurantanumero on Bringin.

Palautustiedot

Jos asiakas haluaa palauttaa tuotteen tai reklamoida virheellisestä lähetyksestä, hänen on

  • Kirjauduttava sisään tililleen.
  • Mentävä osioon "Tilaushistoria".
  • Valittava oikea tilaus sekä tuote tai tuotteet, joita asia koskee.
  • Klikattava sen jälkeen "Uusi kysely" ja täytettävä lomake.
  • Palaamme asiaan mahdollisimman pian.
  • Asiakas näkee tekemänsä kyselyt osiossa Kyselyt & reklamaatiot.

Palautusvahvistuksen saamisen jälkeen asiakas

  • Pakkaa palautettavat tuotteet hyvään ja iskunkestävään pakkausmateriaaliin (esimerkiksi aaltopahvi).
  • Saa tuotteen palautuksessa (laskukopion kanssa) käytettävän  palautusrahtikirjan MyBring-palvelun kautta.

On huomioitava, että palautusnumero on voimassa vain 14 päivää. Tuotteet tulee lähettää Dustinille tässä ajassa. Palautus arvioidaan kun Dustin on vastaanottanut sen ja asiakkaalle lähetetään sähköposti.

Palautusta ei hyväksytä, jos tuotteet on pakattu esimerkiksi kirjekuoreen tai pussiin ja osoitetarra on kiinnitetty suoraan tuotteen alkuperäispakkaukseen. Tuotteet, jotka toimitetaan kuormalavalla (esimerkiksi Led-TV:t ja vastaavat tuotteet) tulee ehdottomasti toimittaa samalla tavalla takaisin Dustinille. Muussa tapauksessa ne palautetaan takaisin lähettäjälle. Pakkausten täytyy olla kiinnitettyinä lavaan, kun Posti tai Bring hakee kuljetuksen. 

Palautukset

Kuluttajalle

  • 14 päivän palautusoikeus
  • Palautettavan tuotteen on oltava käyttämätön ja sisältää kaikki alkuperäiset osat ja tarvikkeet kuten ohjeet ja CD/DCD-levyt.
  • Alkuperäispakkauksen tulee olla vahingoittumaton ja kaikki pakkausmateriaali tulee säilyttää kunnes asiakas on varma siitä että tuote täyttää odotukset.
  • Ohjelmistotuotteilla ei ole palautusoikeutta jos paketti on avattu tai jos CD/DCD-levyn sinetti on rikki. Tietokoneilla, tableteilla, matkapuhelimilla ja projektoreilla ei ole palautusoikeutta, jos tuote on käynnistetty.
  • Tuotteet tulee pakata hyvään ja iskunkestävään pakkausmateriaaliin (esim. aaltopahvi). Kuormalavalla toimitetut tuotteet tulee toimittaa lavan kanssa takaisin Dustinille. Pakkausten täytyy olla kiinnitettynä lavaan kun Bring tai Posti hakee kuljetuksen.
  • Led-TV:t ja vastaavat tuotteet, joita asiakas ei palauta kuormalavalla, eivät kelpaa palautettaviksi ja ne toimitetaan takaisin lähettäjälle.

Yrittäjille

  • Avaamattomien alkuperäispakkausten palautukset hyväksytään 60 päivän sisällä laskun päivämäärästä.

Takuuhuolto/tuotevaihto

  • Korjattavaksi, huollettavaksi tai vaihdettavaksi lähetettyjen tuotteiden tarvikkeet (virtalähteet, kaapelit, CD/DVD-levyt jne.) tulee olla mukana.Palautetut ja vialliseksi ilmoitetu tuotteet testataan asiakkaan virheilmoituksen mukaisesti.
  • Viallinen tuote korjataan tai vaihdetaan uuteen. Jos tuotetta ei löydy valikoimasta, se vaihdetaan vastaavaan tuotteeseen.
  • Jos tuotteesta ei löydy vikaa, se palautetaan asiakkaalle.
  • Dustin pidättää oikeuden veloittaa asiakkaalta lähetys- ja käsittelymaksut alk. 25€ (+ alv.) Viallisista tuotteista ei veloiteta palautusmaksua.
  • Asiakas saa tarvittaessa lisätietoja palautuksista ottamalla yhteyttä Dustinin asiakaspalveluun numeroon 030-623 85 01 tai kirjautumalla Asiakaspalvelu-portaaliin Dustinin kotisivulla.
Katso Black Friday tarjoukset ennen muita!