Tarvitsetko teknistä tukea liittyen tuotteeseesi tai onko sinulla kysymyksiä takuista?
Saat parasta tukea tuotteellesi ottamalla suoraan yhteyttä valmistajan tukeen. Täältä löydät tuotteesi valmistajan yhteystiedot. Sivuilta löydät valtuutetut huoltoliikkeet, jotka tuntevat laitteesi. Monet ongelmat voidaan yleensä ratkaista puhelimitse ilman, että sinun tarvitsee lähettää tuotetta huollettavaksi. Jos vikaa ei kuitenkaan voida korjata puhelimitse, sinulle neuvotaan, kuinka lähetät tuotteen takuuhuoltoon.
Saat parasta tukea tuotteellesi suoraan valmistajan tuen kautta.
Napsauttamalla tätä löydät yhteystiedot valmistajien tukeen.
Valmistajien kautta löydät valtuutetut teknikot, joilta löytyy tuotteeseesi soveltuva tieto. Kokemuksemme on, että monet ongelmat voidaan ratkaista puhelimitse tarvitsematta lähettää tuotetta eteenpäin. Jos ongelmaa ei ratkea valmistajan teknikoiden avulla, saat heiltä ohjeet kuinka tuote voidaan lähettää takuukorjaukseen.
Jos tarvitset lisäapua, voit rekisteröidä tapauksen verkkosivustollamme:
1. Kirjaudu tilillesi.
2. Siirry tilaushistoriaan
3. Valitse tilaus, joka sisältää kyseisen tuotteen.
4. Napsauta ”Ilmoita tilaukseen liittyvästä ongelmasta." -painiketta ja täytä tiedot.
Otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian
Löydät käynnissä olevat tapauksesi osiosta ”Asiat ja reklamaatiot”
Jos tarvitset apua tietokoneen takuun jatkamisessa, ota meihin yhteyttä 030-623 85 01 tai [email protected] ja autamme sinua valitsemaan oikean tuotteen.
Huom! Tarvitsemme oikean takuun valitsemiseksi tietokoneesi sarjanumeron, joka löytyy laitteeseen liimatusta tarrasta (yleensä koneen pohjassa).
Ota yhteyttä: 030-623 85 01 tai [email protected].
Valmistajien tuki
Jos tarvitsette apua ohjaamme teidät ensisijaisesti ottamaan yhteyttä valmistajan tukipalveluun. Tälle sivulle olemme koonneet suurimpien valmistajien tukinumerot.