Asiakasreferenssi

Tavoitteena pitkän tähtäimen verkkoratkaisu

BrandFactory on Pohjoismaiden suurin visuaalisen viestinnän yritys. Dustinin Network-palvelun avulla yhtiö toivoo voivansa jättää IT-huolet taakseen ja keskittyä ydintoimintaansa.

– Meillä on tapana sanoa, että taksit ajavat tänne valkoisina ja lähtevät luotamme keltaisina. Työskentelemme kaikilla visuaalisen viestinnän osa-alueilla tuotemerkin rakentamisesta painotuotteisiin ja ajoneuvojen teippauksiin. Vastuullamme on muun muassa koko Ruotsin euroviisukarsintojen, Melodifestivalin, visuaalinen viestintä, BrandFactoryn tietohallintojohtaja ja digijohtaja (CIO&CDO) Arvid Johansson kertoo.

Arvid Johansson on työskennellyt BrandFactoryssa tammikuusta 2017. Viime syksynä yritys aloitti yhteistyön Dustinin kanssa, ja parhaillaan meneillään on Network -palvelun käyttöönottovaihe.

– Aiemmin hoidimme itse verkkomme. Se vaati aikaa ja osaamista, eikä järjestelmä toiminut niin nopeasti ja muutoskykyisesti kuin olisimme halunneet. Dustinin myötä toivomme saavamme tehokkaan ja tulevaisuuden haasteisiin vastaavan ratkaisun. Koska työskentelemme monessa eri paikassa, uskomme uuden palvelun yksinkertaistavan toimintaa myös käyttäjätuen osalta.

Dustin yhteistyökumppaninaan BrandFactory voi Johanssonin mukaan keskittyä rauhassa ”ydinbisnekseensä” eli asiakkaisiinsa ja projekteihinsa. Dustinin Network-palvelu on täyden palvelun verkkoratkaisu, joka kattaa räätälöidyn verkkolaitteiston, etätoimivuuden ja seurannan.

Dustinin tekniselle tuelle käyttäjätukiratkaisu antaa mahdollisuuden tarkastella infrastruktuurin tilaa reaaliaikaisesti sekä tehdä vianmäärityksiä.

– Toivomme, että yhteistyö Dustinin kanssa tuo järjestelmään uudenlaista muunneltavuutta ja joustavuutta sekä tehostaa ja nopeuttaa tukipalveluita. Ja kaikki tämä kiinteään hintaan, Johansson sanoo.

Toistaiseksi yhteistyö Dustinin kanssa on sujunut mallikkaasti, BrandFactoryn IT Operations Manager Fredrik Petersson kertoo.

– Olemme käyttäneet Dustinin palveluja myös aiemmin, mutta juuri Network -yhteistyön aloitimme syksyllä. Sen ensimmäinen käyttöönottovaihe toteutetaan maalis- huhtikuussa. Toivomme, että saamme tulevaisuuden vaatimukset huomioivan innovatiivisen ratkaisun, jonka myötä laatu ja palvelut paranevat. Samalla voimme itse keskittyä yritystoimintamme kehittämiseen, Petersson sanoo.

Haluatko lisätietoja?

Käy katsomassa www.dustin.fi/solutions/ ota meihin yhteyttä täältä.

Toivomme, että yhteistyö Dustinin kanssa tuo järjestelmään uudenlaista muunneltavuutta ja joustavuutta sekä tehostaa ja nopeuttaa tukipalveluita.

Arvid Johansson, BrandFactory.

Näin se tapahtui

Haaste

BrandFactoryn oman verkon hoitaminen vei aikaa eikä lopputulos ollut tarpeeksi tehokas ja muunneltava. Ei valmiutta vastata tulevaisuuden haasteisiin. Puuttuva kompetenssi.

Ratkaisu

Network, kaiken kattava verkkoratkaisu, johon kuuluvat palomuuri, LAN, Wifi-alueet, seuranta, päivitys ja käyttäjätuki. Paketoitu turvallisuusratkaisu kiinteään kuukausihintaan.

Tulos

Toiveena saavuttaa kustannustehokas, muunneltava ja tulevaisuuden vaatimuksiin vastaava ratkaisu. Yksinkertaistettu IT-tuki useassa eri paikassa toimivalle yritykselle

BrandFactory

BrandFactory on Pohjoismaiden suurin visuaalisen viestinnän yritys. Yhtiön liikevaihto on lähes 130 miljoonaa euroa ja sillä on noin 580 työntekijää Ruotsissa, Tanskassa ja Norjassa.

Viimeksi päivitetty: 1 heinäkuuta 2022

Aihealue