Rehellisesti sanottuna, joskus perustakuu ei vain riitä. Päivitä tietokoneille tarkoitettuun ProSupport-tukeen ja tunne olosi turvalliseksi tietäen, että käytettävissäsi on paikallinen asiantuntijatuki vuorokauden ympäri, joka päivä.
ProSupportin teknikot ovat aina valmiita auttamaan sinua ja tiimiäsi, olitpa sitten matkoilla tai toimistossa. SupportAssist-tekniikkamme ilmoittaa meille, jos sinulla on ongelmia, ja luo automaattisesti tapauksen, minkä ansiosta voimme soittaa sinulle ennen kuin sinä ehdit soittaa meille. Jos emme pysty ratkaisemaan ongelmaasi etänä, lähetämme Dell-teknikon luoksesi. Ystävälliset asiantuntijat auttavat mutkattomasti ja jopa 11 kertaa kilpailijoita nopeammin6.
Toiminta | Perushuolto | ProSupport | ProSupport Plus |
---|---|---|---|
Tekninen tuki puhelimitse, chatin kautta (USA) tai verkossa | Aukioloaikoina | Vuorokauden ympäri, kaikkina päivinä | Vuorokauden ympäri, kaikkina päivinä |
Huolto paikan päällä korjauksia varten1 | |||
Suora yhteys paikallisiin ProSupport-teknikoihin | |||
Asiantuntevaa tukea ohjelmistoja ja laitteita varten samasta lähteestä7 | |||
Valvonta ja kriisinhallinta komentokeskuksen kautta | |||
Mahdollisuus säilyttää kiintolevy vaihdon jälkeen3 | |||
Muun muassa putoamisten, nesteroiskeiden ja virtapiikkien aiheuttamien tahattomien vahinkojen korjaukset4 | |||
SupportAssist-tekniikka tunnistaa virheet, lähettää ilmoituksia ja luo tapauksia automaattisesti ja ennakoivasti2 | |||
Ennakoiva vikojen ehkäisy SupportAssist-tekniikan avulla tapahtuvan ongelmantunnistuksen avulla | |||
Virusten/haittaohjelmien poistaminen ja tietokoneen optimointi SupportAssist-tekniikan avulla |