Dell Technologies Titanium Partner logo

Tuki vuorokauden ympäri

Dell pro support

Rehellisesti sanottuna, joskus perustakuu ei vain riitä. Päivitä tietokoneille tarkoitettuun ProSupport-tukeen ja tunne olosi turvalliseksi tietäen, että käytettävissäsi on paikallinen asiantuntijatuki vuorokauden ympäri, joka päivä.

ProSupportin teknikot ovat aina valmiita auttamaan sinua ja tiimiäsi, olitpa sitten matkoilla tai toimistossa. SupportAssist-tekniikkamme ilmoittaa meille, jos sinulla on ongelmia, ja luo automaattisesti tapauksen, minkä ansiosta voimme soittaa sinulle ennen kuin sinä ehdit soittaa meille. Jos emme pysty ratkaisemaan ongelmaasi etänä, lähetämme Dell-teknikon luoksesi. Ystävälliset asiantuntijat auttavat mutkattomasti ja jopa 11 kertaa kilpailijoita nopeammin6.

ToimintaPerushuoltoProSupportProSupport Plus
Tekninen tuki puhelimitse, chatin kautta (USA) tai verkossaAukioloaikoinaVuorokauden ympäri, kaikkina päivinäVuorokauden ympäri, kaikkina päivinä
Huolto paikan päällä korjauksia varten1
Suora yhteys paikallisiin ProSupport-teknikoihin
Asiantuntevaa tukea ohjelmistoja ja laitteita varten samasta lähteestä7
Valvonta ja kriisinhallinta komentokeskuksen kautta
Mahdollisuus säilyttää kiintolevy vaihdon jälkeen3
Muun muassa putoamisten, nesteroiskeiden ja virtapiikkien aiheuttamien tahattomien vahinkojen korjaukset4
SupportAssist-tekniikka tunnistaa virheet, lähettää ilmoituksia ja luo tapauksia automaattisesti ja ennakoivasti2
Ennakoiva vikojen ehkäisy SupportAssist-tekniikan avulla tapahtuvan ongelmantunnistuksen avulla
Virusten/haittaohjelmien poistaminen ja tietokoneen optimointi SupportAssist-tekniikan avulla
  1. Paikan päällä suoritettavan huollon mahdollisuus vaihtelee maan ja ostetun palvelun mukaan. Huolto paikan päällä etädiagnoosin jälkeen.
  2. Perustuu Principled Technologiesien huhtikuussa 2019 julkaisemaan testiraporttiin: "Dell ProSupport Plus with SupportAssist warns you about hardware issues so you can fix them before they cause downtime". Testit tilasi Dell ja ne toteutettiin Yhdysvalloissa. Todelliset tulokset voivat vaihdella. Koko raportti: http://facts.pt/0xvze8(englanniksi). SupportAssist havaitsee laitteisto-ongelmia kiintolevyissä, SSD-asemissa, akuissa ja tuulettimissa.
  3. Kiintolevyn säilyttämispalvelua ei ole tarjolla malleissa, joissa on juotettu kiintolevy, Chromebookeissa tai Venue-tableteissa, lukuun ottamatta mallia Venue 11 Pro.
  4. Onnettomuusturva ei kata varkautta, katoamista tai vahinkoa tulipalon, tulvan tai muiden luonnonkatastrofien yhteydessä, eikä tahallista vahinkoa. Asiakkaan on palautettava vaurioitunut laite. Enintään yksi hyväksytty tapahtuma sopimusvuotta kohden.
  5. SupportAssist ei ole käytettävissä Linux-, Windows RT-, Ubuntu- tai Chrome-pohjaisissa tuotteissa. SupportAssist tunnistaa automaattisesti ja varoittaa ennakoivasti Delliä seuraavista: käyttöjärjestelmän ongelmat, ohjelmistopäivitykset, ajuripäivitykset ja korjaustiedostot, haittaohjelmat, virusten tartuttamat tiedostot sekä kiintolevyjen, akkujen, muistin, sisäisten kaapelien, lämpöantureiden, jäähdyttimien, puhaltimien, SSD-asemien ja näytönohjainten viat. Ennakoiva virheanalyysi sisältää kiintolevyt, SSD-asemat, akut ja tuulettimet.
  6. Perustuu Principled Technologies huhtikuussa 2018 julkaisemaan testiraporttiin "Spend less time and effort troubleshooting laptop hardware failures". Testit tilasi Dell ja ne toteutettiin Yhdysvalloissa. Todelliset tulokset voivat vaihdella. Koko raportti: http://facts.pt/L52XKM (englanniksi)
  7. Ohjelmistotuki yhteistyössä kolmannen osapuolen kanssa.