Työskentele haluamallasi tavalla paikasta riippumatta. Office 365 Business Premiumiin sisältyy sähköpostin isännöinti sekä Wordin, Excelin, PowerPointin ja Outlookin työpöytä-, mobiili- ja verkkoversiot. Mukana on myös muita työkaluja yrityksen toiminnan tukemiseen ja kasvattamiseen. Sovelluksia päivitetään jatkuvasti, joten ne eivät pääse koskaan vanhenemaan.
Voimauta työntekijäsi ja tiimiläisesi antamalla heille mahdollisuus viestiä mistä tahansa milloin tahansa jatkuvan ja säikeistetyn chat-toiminnon avulla. Jokainen pysyy ajan tasalla joko yksityiskeskusteluiden tai ryhmäkeskusteluiden kautta, ja tärkeitä tiedostoja ja asiakirjoja voidaan jakaa ja laatia yhdessä.
Anna asiakkaille nopea ja helppo vaihtoehto aikaa vievälle, turhauttavalle aikataulujen sopimiselle puhelimitse. Voit helposti muodostaa mukautettavan verkkosivun, jonka avulla asiakkaasi voivat tarkastella vapaita aikoja ja varata tapaamisia 24/7. Microsoft Bookingsin avulla voit myös lähettää automaattiset vahvistukset ja muistutukset kaikille asiakkaillesi ja työntekijöillesi, hallita tapaamisia mistä tahansa milloin tahansa ja jopa linkittää asiakkaiden varaukset yrityksesi Facebook-sivulle.
Outlookin asiakashallinta järjestää asiakastietosi automaattisesti. Sähköpostit, kokoukset, puhelut, muistiinpanot, tehtävät, sopimukset ja määräajat ovat kaikki yhdessä paikassa – Outlookin Saapuneet-kansiossa. Mikä parasta, voit pitää kaikki tiimiläisesi samalla sivulla. Tietojen jakaminen on helppoa, muistutukset tulevat ajallaan ja käyttö on mahdollista matkoillakin.