1.
Ennakoivat hälytykset ilmoittavat työntekijöille mahdollisista tietokoneongelmista, ja automaattinen tiketöinti auttaa ajoittamaan korjaukset sopivaan ajankohtaan, ennen kuin ongelmat aiheuttavat turhautumista ja häiritsevät tuottavuutta.
Kun tietokone jäätyy, kaatuu, tökkii tai ei vain käynnisty, tuottavuus kärsii, sähköpostit jäävät vastaamatta, kokoukset viivästyvät ja tehtävät kasaantuvat. Yksinkertaisesti sanottuna: kun tietokoneet eivät toimi, työt jäävät tekemättä.
Älä anna teknisten ongelmien olla menestyksen jarruna, vaan pidä liiketoiminta käynnissä HP Premium -tuen avulla. Tekoälyavusteinen, ennakoiva ongelmien havaitseminen ja asiantuntijatuki.
1.
Ennakoivat hälytykset ilmoittavat työntekijöille mahdollisista tietokoneongelmista, ja automaattinen tiketöinti auttaa ajoittamaan korjaukset sopivaan ajankohtaan, ennen kuin ongelmat aiheuttavat turhautumista ja häiritsevät tuottavuutta.
2.
Tekoälyn avulla laitteen kuntotietoja verrataan miljardeihin maailmanlaajuisiin HP:n datapisteisiin, jotta voidaan ennustaa ongelmia ja tunnistaa tarvittavat korjaukset tulevien käyttökatkosten minimoimiseksi.
3.
HP:n live-asiantuntijoiden ja älykkään automaation ansiosta tekninen etätuki ja HP:n alkuperäiset varaosat ovat ulottuvillasi 24/7. Siten saat vastauksia nopeasti ja korjaukset onnistuvat paikan päällä useimpiin HP:n kaupallisiin yrityskannettaviin ja pöytätietokoneisiin maailmanlaajuisesti.
HP Premium Care on saatavana laitteille, joilla on voimassa oleva Onsite-takuu.
Parantamalla suorituskykyä ja korjaamalla yleisiä ongelmia, jotka haittaavat työn ja tietotekniikan tuottavuutta, voit pidentää ikääntyvien laitteiden käyttöikää, lisätä niiden kestävyyttä ja lykätä päivityskustannuksia suorituskyvystä tinkimättä. Tämä lähestymistapa edistää myös kestävyystavoitteita pienentämällä tietotekniikan hiilijalanjälkeä, sillä se vähentää uusien laitteiden valmistuksen tarvetta ja energiankulutusta sekä minimoi hiilipäästöt tietotekniikan kiertotalouden periaatteiden mukaisesti.
Essential Remote and onsite support at an affordable price | Premium Onsite support with predictive detection of issues and alerts | Premium+ Onsite support with predictive detection of issues, alerts and preferred access | ||
---|---|---|---|---|
SERVICE EXECUTION | REPORTING THE INCIDENT | 24 hours, 7 days a week via web | 24 hours, 7 days a week via web Automated ticketing | 24 hours, 7 days a week via web Automated ticketing |
REMOTE SUPPORT | Regular business hours - Phone support | Regular business hours - Phone support | 24 hours, 7 days a week remote support - Online chat & phone support | |
RESPONSE TIME | Next Business Day response | Next Business Day response | Next Business Day response Prioritized support access | |
SERVICE DELIVERY | Remote issue diagnostic Onsite repair | Remote issue diagnostic Onsite repair | Remote issue diagnostic Onsite repair Prioritized support access | |
HARDWARE AND DATA PROTECTION | INCLUDED FEATURES | Optional device health insights via Smart Support | Device health monitoring Predictive Analytics dashboard Proactive Issue Detection End user alerts IT ticketing automation | Device health monitoring Predictive Analytics dashboard Proactive Issue Detection End user alerts IT ticketing automation Preferred access to parts and HP support |
OPTIONAL ADD-ON CAPABILITIES | Accidental Damage Protection Defective Media Retention Device Life Extension Peripheral Care Pack Travel Support Out-of-band diagnosis and remediation | Accidental Damage Protection Defective Media Retention Device Life Extension Peripheral Care Pack Travel Support Out-of-band diagnosis and remediation | Accidental Damage Protection Defective Media Retention Device Life Extension Peripheral Care Pack Travel Support Out-of-band diagnosis and remediation | |
COVERAGE LENGTH | 3 Years 4 Years 5 Years | 3 Years 4 Years 5 Years | 3 Years 4 Years 5 Years |
HP-yrityskannettavat ennakoivalla Premium Care -tuella